Skip to main content

BESTNYA.....SHAKLEE FUN DAY....



Assalamualaikum.....

Entry kali ini sis nak share tentang SHAKLEE FUN DAY di Shaklee Shop. Lokasi telah berlangsung di beberapa Shaklee shop seperti di HQ, JB Branch. KL Branch dan KB Branch.

Shaklee Fun Day  ini memang sering di buat untuk memberi peluang kepada ahli baru dan lama belajar tentang produk dan menikmati diskaun yang jauh lebih murah dari harga ahli.

Antara aktiviti yang diadakan pada hari itu ialah:

Pemeriksaan  kulit.

Pemeriksaan jisim tulang .

Pemeriksaan kesihatan. 

 Performance Drink juga disediakan. 

Semua ini boleh dinikmati  secara percuma.

Shaklee juga menyediakan macam macam hadiah untuk semua ahli baru dan lama.

Sambutan sangat meriah, ada yang terlebih excited sebab banyak sangat free gift dapat. Untuk SID lama inilah masanya untuk  memperkenalkan produk Shaklee kepada rakan family atau prospek yang hadir bersama masa itu.


Kami juga berpeluang berkongsi ilmu  dengan upline, downline dan sideline yang hadir pada hari itu. Selain dari menikmati diskaun yang jauh lebih murah dari harga ahli, Shaklee juga menyedia free gift untuk jumalah belian yang tertentu.

Busines Shaklee ini memang mudah ramai yang telah menjana pendapatan darinya. Anda tidak perlu buka kedai hanya perlu handphone lakukan di mana mana sahaja. Semua di hujung jari anda. Ada yang dah dapat pasif income setiap bulan.



 Antara sebab lain.....

Produknya yang World Class.

Berkesan,  Selamat dan Mesra Alam.

Zero Modal

Bouns di bayar paling tinggi di antara Syarikat MLM di Malaysia.

Busines plan yang bagus.

Tidak perlu simpan stok.

Penghantaran dan pembungkusan hq atau branch yang handle.

Kelas tentang produk di sediakan oleh Shaklee.

Sentiasa ada mentor yang ingin membantu dan memberi nasihat.


Anda nak lebih info tentang produk Shaklee atau berminat jana pendapatan bersama sama sis. 

Jom ......... jangan malu jangan segan kita cari extra income sama sama.

Hubungi sis.


FB : Masni Sani


Daftar Ahli DI SINI




  







Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SHAKLEE KOTA KINABALU SABAH

Hi ....... Assalamualikum..... Ingin mencari produk Shaklee?  Tapi tidak tau di mana? Mau tahu cara penngambilan yang betul supaya mendapat kesan yang di ingini? Saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Kota Kinabalu dan sekitarnya. Saya berpengalaman hampir 10 tahun. Mau amalkan vitamin tapi tidak tau mau ambil apa? Jangan susah....saya boleh tolong dan akan tujuk cara pengambilan yang betul. Saya adalah pengamal Shaklee dan semua produk saya cuba, Jadi kamu tidak perlu risau ya. Service memang tip top punya. Postage juga ada ya setiap hari untuk luar kawasan Sabah, terutamanya ke Semenanjung Malaysia. Nak join jadi ahli untuk dapatkan harga ahli jauh lebih murah amat di galakkan. Mau cari extra income pun boleh bah. Sama sama kita cari duit. Bah jangan kamu tunggu lama lama.  Hubungi saya. Postage seluruh Malaysia. Wasap tekan 👉 0143674733 . FB : Masni Sani Register ahli 👉 Daftar sini #shakleekotakinabalu #shakleesabah #pengedarsahshaklee   

VITAMIN PREMIUM VIVIX HANYA DI SHAKLEE

Vivix adalah merupakan suplement yang sangat permiun daripada Shaklee yang tinggi dengan antioxidant. Vivix adalah satu satunya supplement yang berjaya menembusi sel sehingga ke peringkat DNA. Vivix merupakan minuman botani anti aging atau anti penuaan yang terbaik dan bagus untuk kesihatan menyeluruh.  Vivx mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine ( anggur muskat), elderberi  eropah dan lobak unggu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan  F itokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksida dan sel anti penuaan semulajadi. Yang paling istimewa adalah anggur Muscadine, anggur dari alam luar biasa. Di antara 8,000 jenis anggur di dunia anggur ini adalah salah satu anggur terbesar dan luar biasa. Besar, tahan rintangan dan mengandungi antioksida.  Maksud Fitokimia : Fitokima adalah nutrien yang terdapat dalam tumbuh tumbuhan dan amat berguna untuk kesihatan kita. Fitokimia biasanaya digunakan untuk merujuk k

MINYAK IKAN TERBAIK DUNIA

`      Minyak ikan Shaklee yang di beri nama Omegaguard di ekstrak dari ikan air lautan dalam sejuk  ( sardin, mackerel, herring dan anchovies ) di perairan Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omegaguard adalah 3 kali lebih tumpat ( padat) dari ketumpatan hati minyak ikan. Ini lah sebabnya jika omegaguard dimasukkan dalam freezer ia tidak akan beku. Berbanding produk Omega di pasaran, Omegaguard merupakkan minyak ikan yang paling tulen di dunia dan mengandugi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Dalam kajian Omegaguard dapat membekalkan 900mg asid lemak omega 3 EPA dan DHA.  Kebanyakan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan dan ini menyebabkan kerosakkan setengah nutrien malah ia tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan. Shaklee menggunakan keadah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasiklan Omegaguard. Ia dihasilkan